zondag 24 mei 2009

Wat een mooie dag!


Me and my horse
Originally uploaded by Inkiemolletje

Deze titel is ook een nummer van Blof volgens mij.
Het was ook een mooie dag vandaag.
We zijn heerlijk gaan fietsen, ik op mijn nieuwe fiets (van het fietsplan, prima regeling). We kwamen uiteindelijk ergens tussen Axel en Hulst uit waar onze dochter 2 paarden heeft staan, Spetter en Silvester.

Spetter is al een oudje waar ze niet meer op kan rijden omdat ze artrose heeft, dus die mag lekker in de wei genieten van haar oude dag.

Maar ja, geen paard kunnen rijden dat kan natuurlijk niet dus is ze op zoek gegaan naar een andere viervoeter. Na een teleurstelling met een ander paard kwam Silvester in beeld. Volgens mij viel ze gelijk op zijn ondeugdende uitstraling, tsja een braaf paard zonder pit past ook eigenlijk niet bij haar maar deze heeft wel een beetje erg véél pit. Zo heeft ze al twee keer haar voet gekneusd omdat hij er bovenop ging staan, ze kan er eigenlijk ook niet mee op een buitenrit omdat hij bijna niet in de hand te houden is. Hij doet altijd wel iets geks, zo heeft hij ook zijn nieuwe naam verdiend, Silly. Maar zeg nou zelf: is het geen beauty?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten