donderdag 23 april 2009

Twitter

Dat was een leuke mededeling!! Twitter onderdeel van de 23 dingen....
Ik ben zelf maar zo vrij geweest om op eigen houtje een account te maken een aantal weken geleden.
Des te leuker vind ik het om straks meer bekenden tegen te komen.
Volgens mij heb ik het hier al eerder over gehad in een vorige post. In het begin had ik heel erg mijn twijfels over het nut ervan maar nu ik het een poosje gebruik vind ik het superleuk. Als je personen/instanties volgt die je interesseren ben je heel snel op de hoogte van allerlei nieuwtjes.
Zo volg ik bijv. de PZC voor het zeeuwse nieuws, watleesjij.nu over de ontwikkeling van een nieuwe online boekencommunity die begint in juni (ze hebben trouwens ook een Hyvespagina waar je lid van kunt worden) JeBibliotheek met het laatste boekennieuws, de Volkskrant, ZBdigitaal en nog vele anderen.
Je moet wel selectief te werk gaan wil je niet overspoeld worden met informatie maar je kunt natuurlijk op ieder moment stoppen met iemand te volgen. Je berichtje mag maar 140 tekens zijn dus dat is zo gebeurd. Via TwitPic kun je ook foto's plaatsen, zoals je ziet: veel mogelijkheden!
Dus collegabloggers.....volg Inkiemolletje op Twitter zodat ik jullie weer kan volgen, fun...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Fijn dat het werkt. Volgens mij zijn wij de eersten van Zeeuws-Vlaanderen die Twitteren.
    See you on Twitter.
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He ouwe rot,

    Nog gefeliciteerd met je certificaat. Als ik jou blog lees, doe ik alweer een ontdekking: Columbus er is nog het een en ander te doen!!
    Ding 8 en 9 heb ik vorige week gedaan maar er moet nog een verhaal over gemaakt worden, dus aan het werk maar weer. Groeten van Columbus.

    BeantwoordenVerwijderen